Loading...
Indien er een technisch defect optreedt, worden uw hoortoestellen onder garantie hersteld zonder kosten. Tijdens de reparatieperiode voorzien wij steeds een geschikt vervangtoestel. De garantie op hoortoestellen is niet verlengbaar.
Goed functionerende hoortoestellen vragen een blijvende inspanning, zowel van de gebruiker als van het hoorcentrum. Zowel uw gehoor als uw levensstijl of activiteiten kunnen veranderen met verloop van tijd. Uiteraard heeft het dagelijks gebruik van technische toestellen ook slijtage tot gevolg.
Hoorcentrum Aerts wil als trouwe partner en serviceverlener de goede werking van uw hooroplossing behouden. We begeleiden onze klanten dan ook in het opvolgingstraject na aankoop. Service is inbegrepen in de aankoop van de hoortoestellen. Gedurende de eerste 5 jaar na aankoop zal u voor die afspraken nooit een consultatie moeten betalen.
Wij zien u dus graag regelmatig terug!
Kom driemaandelijks langs voor een dieptereiniging van uw hooroplossing. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken.
U kan te allen tijde een afspraak maken voor een verdere aanpassing als u merkt dat dit nodig is.
Binnen het nazorgplan wordt u elk jaar uitgenodigd voor een nacontrole. Tijdens deze afspraak gaan we na of uw gehoor in de afgelopen tijd is veranderd. Bovendien voorzien we een technische check om na te gaan of uw hooroplossing nog voldoet aan de vooropgestelde normen. De audioloog stelt de hoortoestellen bij aan de hand van onze meetapparatuur zodat ze zijn aangepast aan uw recentste gehooronderzoek en uw persoonlijke verbeterpunten.
We adviseren een dagelijkse reiniging van uw hoortoestellen. Zorg dat u de juiste onderhoudsproducten bij u thuis ter beschikking heeft. U vindt de instructies voor het onderhouden van uw hoortoestellen hier.